@ KLASSRUMMET
Forum > Off Topic > KLASSRUMMET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Frivolt hahaha förstår det! att komma på frågorna är alltid den svåraste delen för mig...
tar då paus en stund och så kör vi vidare när jag fått in ett par vikarie-frågor! ok det blev ny sida så jag förtydligar: alla som vill vikariera för mig och fråga era egna frågor (vilket tema ni vill, eller utan tema, vad för frågor som helst!) - skicka runt 5 frågor och dess svar i meddelande till mig, så får alla varsitt tillfälle att vara lärare i klassrummet! ![]()
11 nov, 2018 19:29
Detta inlägg ändrades senast 2018-11-11 kl. 19:30
|
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Frivolt: ja! får det va vilka frågor som helst? ^^ ALltså vilket ämne som helst? alla som vill vara med och fråga kan uggla ca 5 frågor + svar till mig och så kör vi i ordning sen! Får det vara färre än 5 frågor? Kan det vara frågor som både är lätta och svåra att få tag på?
11 nov, 2018 19:29 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Nymphie: ja, och ja! Skrivet av mitchan: Skrivet av Frivolt: ja! får det va vilka frågor som helst? ^^ ALltså vilket ämne som helst? alla som vill vara med och fråga kan uggla ca 5 frågor + svar till mig och så kör vi i ordning sen! Får det vara färre än 5 frågor? Kan det vara frågor som både är lätta och svåra att få tag på? ![]()
11 nov, 2018 19:30 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Nymphie: ja, och ja! Skrivet av mitchan: Skrivet av Frivolt: ja! får det va vilka frågor som helst? ^^ ALltså vilket ämne som helst? alla som vill vara med och fråga kan uggla ca 5 frågor + svar till mig och så kör vi i ordning sen! Får det vara färre än 5 frågor? Kan det vara frågor som både är lätta och svåra att få tag på? Ok, kommer frågor snart. Dock inte säkert att jag hinner vara med mer oh svara
11 nov, 2018 19:31 |
|
Borttagen
|
Haha, jag måste dra om 20 minuter bara så att ni vet. Så jag hinner nog inte vara med tills klassrummet är stängt ^^
11 nov, 2018 19:41 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: vi kan ju börja med att fråga dina frågor om en liten stund då... Haha, jag måste dra om 20 minuter bara så att ni vet. Så jag hinner nog inte vara med tills klassrummet är stängt ^^ om du vill fråga dom själv så har du tillåtelse att dra igång när du vill ![]()
11 nov, 2018 19:43 |
|
Nymphie
Elev |
11 nov, 2018 19:44 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Nymphie: det kan jag göra! mitchan jag har fem frågor men inte möjligt het att ställa dem själv, kan du göra det åt mig? ![]()
11 nov, 2018 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: vi kan ju börja med att fråga dina frågor om en liten stund då... Haha, jag måste dra om 20 minuter bara så att ni vet. Så jag hinner nog inte vara med tills klassrummet är stängt ^^ om du vill fråga dom själv så har du tillåtelse att dra igång när du vill Vad bra! HARRY POTTER TEMA! Vilket examenprov var det sista under Harrys första år på hogwarts? 5p 11 nov, 2018 19:45 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Försvar mot svartkonster
11 nov, 2018 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen