vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ler för att jag fick god mat.
22 dec, 2011 20:18 |
|
3m3li3
Elev |
Försöker inse att det faktiskt är jullov nu
22 dec, 2011 20:35 |
|
Borttagen
|
Tuggar på min läpp..
22 dec, 2011 20:39 |
|
Mahogany
Elev |
Läser Hetalia
No cat has two tails. One cat has one tail more than no cat. That's why a cat has three tails. 22 dec, 2011 20:44 |
|
djurgalen_99
Elev |
Är inne på internet på både mobilen och datan
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 22 dec, 2011 20:51 |
|
Lilli
Elev |
Ska hämta chips och julmust!!!
"Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 22 dec, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på mysig musik och ska snart se ett till avsnitt av TVD.
22 dec, 2011 21:03 |
|
Caius
Elev |
Funderar på om jag ska skriva klart min den där saken och fixa något nytt till min signatur inne på DC (jag har haft de två mycket vackra bilderna på min karaktär Cour som två snälla människor ritade till mig i present för nästan ett år seda). För att inte tala om att jag borde försöka göra klart min den där pixel bilden på Cour asap (den jag har nu har jag använt i så många år nu - eh ja... originalet i alla fall där han inte har lite julpynt).
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 dec, 2011 21:06 |
|
Borttagen
|
Sitter hemma i föräldrarnas soffa och tittar på nån mysko film på sexan som heter Doomsday
22 dec, 2011 22:10 |
|
Neaa94
Elev |
precis städat klart och julpyntat mitt rum
22 dec, 2011 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen