vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Dricker kaffe och försöker hindra min näsa från att uppfatta den avskyvärda glögglukten. =S
Och plågas för jag får inte skämta, min syster skäller på mig om jag får henne att skratta, bara för att hon är nyopererad.. . "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 22 dec, 2011 18:56 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på julmusik och är irriterad på en viss Severus10.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2011 19:00 |
|
Lilli
Elev |
Biter på mitt pekfinger....
"Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 22 dec, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Ska äta och kolla The Vampire Diaries.
22 dec, 2011 19:39 |
|
Borttagen
|
Jag tänker lite på julstämningen.
22 dec, 2011 19:39 |
|
scarhead
Lärare |
22 dec, 2011 19:50 |
|
Knizzlare
Elev |
22 dec, 2011 19:53 |
|
accioron
Elev |
Bakar Mince Pies! ♥
22 dec, 2011 19:55 |
|
Lilli
Elev |
Väntar på att Böda Camping ska börja...
"Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 22 dec, 2011 19:58 |
|
ginny_ginny
Elev |
22 dec, 2011 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen