One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
3 dec, 2012 21:33 |
|
WildQueen
Elev |
Plottwist Mr. x är egentligen Voldemort som letar efter fel Harry
Inte jag som kom på det men jag typ älskade det chilla seriöst inget kommer hända våra boys♥ 3 dec, 2012 21:39 |
|
scarhead
Lärare |
det här påminner mig för mycket om Pretty Little Liars och det har det gjort sedan jag hörde om Mr. X. :c
3 dec, 2012 21:42 |
|
Solkatten
Elev |
Förresten; vad har Union J med 1D att göra överhuvudtaget?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 dec, 2012 21:48 |
|
Cyachi
Elev |
Alltså jag är ingen directioner men den här "Mr. X" är ju bara helt sjukt obehaglig. Usch.
3 dec, 2012 21:52 |
|
hyperion
Elev |
alltså nu vänta wait wait wait
![]() here's the original och här är bilden ![]() och jag är inte helt synskadad right, för det är ju harry right? eller är jag bara trött herrejisses this is a lot for my mind right now. inte för att jag är förvånad om det skulle vara så, like for reasons, BUT THIS STATEMENT AND THE PIC?! ![]()
4 dec, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
Var ju helt enkelt tvungen att ta en screenshot på det här:
![]() Det det med en stor nypa salt, men tänk om det faktiskt skulle vara sant? "Mr X explains everything" "I never wanted all the attention. You got me this attention. You put the spotlight onto me and onto yourselves. This is all “fake”. There is no ACTUAL storm. None of the boys are going to be hurt. They never were going to be hurt. And all the things saying they were.. THEY WERE NOT FROM ME. They were from other people IN THE FANDOM, who decided to hurt other people by saying those things. YOU guys took it too far. YOU guys are hurting yourselves. YOU." 4 dec, 2012 06:24 |
|
hyperion
Elev |
Hela twitter är ju även fullt med
Mr. X, or should I say Mrs. X was a girl, 3rd row, 17th seat, brunette, dressed in blue with a gun, who also had backstage passes and things like that. I'm just glad they're okay. ![]()
4 dec, 2012 08:46 |
|
IamAK
Elev |
orkar inte med alla rykten och skit... det är ju vi själva som skapar det mer eller mindre, kanske inte just vi men andra fans. kan inte alla bara sluta?! vet inte riktigt vad jag ska tro när det gäller allt det där med pistoler osv men gissar på att det är bullshit. det är den här fandomen som analyserar allt för mycket och det verkar inte som att dom tänker sluta heller. uhh...
4 dec, 2012 11:02 |
|
Remembrall
Elev |
4 dec, 2012 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen