@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Ginny00: ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!! Skrivet av elin-15: Skrivet av viktor: Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös! LYCKA TILL! Ja, Lycka till nu, verkligen! Jag har bakat pepparkakor!! varsågod 1 dec, 2012 18:53 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av elin-15: är rätt nörvös nu faktist, behöver allt stöd jag kan få, TACK!!!!, Ginny00 och elin-15 Skrivet av viktor: Skrivet av Ginny00: ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!! Skrivet av elin-15: Skrivet av viktor: Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös! LYCKA TILL! Ja, Lycka till nu, verkligen! Jag har bakat pepparkakor!! varsågod 1 dec, 2012 18:55
Detta inlägg ändrades senast 2012-12- 1 kl. 18:57
|
|
elin-15
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av elin-15: är rätt nörvös nu faktist, behöver allt stöd jag kan få, TACK!!!!, Ginny00 och Elin-15 Skrivet av viktor: Skrivet av Ginny00: ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!! Skrivet av elin-15: Skrivet av viktor: Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös! LYCKA TILL! Ja, Lycka till nu, verkligen! Jag har bakat pepparkakor!! varsågod Du med 1 dec, 2012 18:56 |
|
Ginny00
Elev |
Den som kommer hit får glasyrera dödsrelikerpepparkakor med mig
1 dec, 2012 18:57 |
|
elin-15
Elev |
1 dec, 2012 18:58 |
|
Ginny00
Elev |
1 dec, 2012 18:59 |
|
elin-15
Elev |
1 dec, 2012 19:00 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av elin-15: Nej det är en lögn, Du är bäst Ginny00: jag kommer XDSkrivet av viktor: Skrivet av elin-15: är rätt nörvös nu faktist, behöver allt stöd jag kan få, TACK!!!!, Ginny00 och Elin-15 Skrivet av viktor: Skrivet av Ginny00: ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!! Skrivet av elin-15: Skrivet av viktor: Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös! LYCKA TILL! Ja, Lycka till nu, verkligen! Jag har bakat pepparkakor!! varsågod Du med 1 dec, 2012 19:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-12- 1 kl. 19:03
|
|
LunaLovegood1
Elev |
1 dec, 2012 19:01 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: CindyCindyCindyCindyCindyCindyCindy uggla mig så fort du ser det här, måste prataaaaaaaaaa CITERAR FÖR ATT VARA SNÄLL ;D (för att jag inte har ett liv och för att min bakgrund nyss ändrades till en bild på henne aha) 1 dec, 2012 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen