Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9043 9044 9045 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
elin-15
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av elin-15:
Skrivet av viktor:
Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös!


LYCKA TILL!

Ja, Lycka till nu, verkligen!

Jag har bakat pepparkakor!!
ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!!


varsågod

1 dec, 2012 18:53

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av elin-15:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av elin-15:
Skrivet av viktor:
Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös!


LYCKA TILL!

Ja, Lycka till nu, verkligen!

Jag har bakat pepparkakor!!
ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!!


varsågod
är rätt nörvös nu faktist, behöver allt stöd jag kan få, TACK!!!!, Ginny00 och elin-15 ni är grymma!!!!!

1 dec, 2012 18:55

Detta inlägg ändrades senast 2012-12- 1 kl. 18:57
Antal ändringar: 1

elin-15
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av elin-15:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av elin-15:
Skrivet av viktor:
Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös!


LYCKA TILL!

Ja, Lycka till nu, verkligen!

Jag har bakat pepparkakor!!
ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!!


varsågod
är rätt nörvös nu faktist, behöver allt stöd jag kan få, TACK!!!!, Ginny00 och Elin-15 ni är grymma!!!!!



Du med

1 dec, 2012 18:56

Ginny00
Elev

Avatar


Den som kommer hit får glasyrera dödsrelikerpepparkakor med mig

1 dec, 2012 18:57

elin-15
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Den som kommer hit får glasyrera dödsrelikerpepparkakor med mig


vart bor du?

1 dec, 2012 18:58

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av elin-15:
Skrivet av Ginny00:
Den som kommer hit får glasyrera dödsrelikerpepparkakor med mig


vart bor du?

Falun, regionshuvudstad i Dalarna.

1 dec, 2012 18:59

elin-15
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av elin-15:
Skrivet av Ginny00:
Den som kommer hit får glasyrera dödsrelikerpepparkakor med mig


vart bor du?

Falun, regionshuvudstad i Dalarna.


fan

1 dec, 2012 19:00

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av elin-15:
Skrivet av viktor:
Skrivet av elin-15:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av elin-15:
Skrivet av viktor:
Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös!


LYCKA TILL!

Ja, Lycka till nu, verkligen!

Jag har bakat pepparkakor!!
ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!!


varsågod
är rätt nörvös nu faktist, behöver allt stöd jag kan få, TACK!!!!, Ginny00 och Elin-15 ni är grymma!!!!!



Du med
Nej det är en lögn, Du är bäst Ginny00: jag kommer XD

1 dec, 2012 19:00

Detta inlägg ändrades senast 2012-12- 1 kl. 19:03
Antal ändringar: 1

LunaLovegood1
Elev

Avatar


CindyCindyCindyCindyCindyCindyCindy uggla mig så fort du ser det här, måste prataaaaaaaaaa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

1 dec, 2012 19:01

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
CindyCindyCindyCindyCindyCindyCindy uggla mig så fort du ser det här, måste prataaaaaaaaaa

CITERAR FÖR ATT VARA SNÄLL ;D

(för att jag inte har ett liv och för att min bakgrund nyss ändrades till en bild på henne aha)

1 dec, 2012 19:02

1 2 3 ... 9043 9044 9045 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.