@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
Breaking dawn del 2 1 dec, 2012 18:41 |
|
erik potter123
Elev |
vilket är era vfavvvo band
Spoiler:
Tryck här för att visa! 1 dec, 2012 18:43 |
|
EMELESEL
Elev |
1 dec, 2012 18:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Julkalendeeern
1 dec, 2012 18:44 |
|
elin-15
Elev |
1 dec, 2012 18:45 |
|
viktor
Elev |
Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös!
1 dec, 2012 18:46 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av viktor: Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös! LYCKA TILL! 1 dec, 2012 18:47 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av elin-15: Skrivet av viktor: Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös! LYCKA TILL! Ja, Lycka till nu, verkligen! Jag har bakat pepparkakor!! 1 dec, 2012 18:51 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av elin-15: Skrivet av viktor: Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös! LYCKA TILL! Ja, Lycka till nu, verkligen! Jag har bakat pepparkakor!! vilka former ? 1 dec, 2012 18:51 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Ginny00: ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!! Skrivet av elin-15: Skrivet av viktor: Jag och " min" kör har nyss varit på genrep på en jul konsär med Krister Sjögren och Lotta Ängberg och jag stod först i vårt led och höll Lotta i handen och skakade hennes hand och pratande med henne vi ska tillbaka 20.00 och uppträda för mer än 1000 pers, är nervös! LYCKA TILL! Ja, Lycka till nu, verkligen! Jag har bakat pepparkakor!! 1 dec, 2012 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen