Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9041 9042 9043 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av erik potter123:
vad gör värden själv så kollar jag ut
Typ... Tänker dåligatankar... Från igår...

1 dec, 2012 18:35

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fick en stor balja med vatten och potatis i av pappa som jag skulle ställa på diskbänken.
Pappa: Går försiktigt och skvimpa inte!
Jag: Jag är försiktigt.
*Går inte i en skådörr och skimpar ut vatten på sig själv*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.bilddump.se%2Fbilder%2F20121201173548-37.3.63.77.gif

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 dec, 2012 18:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Fick en stor balja med vatten och potatis i av pappa som jag skulle ställa på diskbänken.
Pappa: Går försiktigt och skvimpa inte!
Jag: Jag är försiktigt.
*Går inte i en skådörr och skimpar ut vatten på sig själv*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.bilddump.se%2Fbilder%2F20121201173548-37.3.63.77.gif

hah , känner mig ännu duktigare nu xD

1 dec, 2012 18:37

Borttagen

Avatar


Nu ska jag äta.

1 dec, 2012 18:37

erik potter123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av erik potter123:
vad gör värden själv så kollar jag ut
Typ... Tänker dåligatankar... Från igår...

vad hände

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

1 dec, 2012 18:38

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Fick en stor balja med vatten och potatis i av pappa som jag skulle ställa på diskbänken.
Pappa: Går försiktigt och skvimpa inte!
Jag: Jag är försiktigt.
*Går inte i en skådörr och skimpar ut vatten på sig själv*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.bilddump.se%2Fbilder%2F20121201173548-37.3.63.77.gif

hah , känner mig ännu duktigare nu xD

That's the point.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 dec, 2012 18:38

joel9324
Elev

Avatar


Har försökt med att laddat ner och installerat The Sims 3 Årstider på Mac. Men det blir problem. Ajja. Åker till New York i jul och har väldigt mycket pengar så. Nu är det lördag eyeye

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

1 dec, 2012 18:39

elin-15
Elev

Avatar


Ikväll ska jag på bio med pappasen ♥

1 dec, 2012 18:40

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av elin-15:
Ikväll ska jag på bio med pappasen ♥

Vilken film? c:

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 dec, 2012 18:40

erik potter123
Elev

Avatar


jag lyssnar på kesha

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

1 dec, 2012 18:41

1 2 3 ... 9041 9042 9043 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.