@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av erik potter123:
Skrivet av MissLollo: haha jag har itne orkat räkna Skrivet av erik potter123: Skrivet av MissLollo: 14 Skrivet av erik potter123: Skrivet av MissLollo: åh jag bara undrade Skrivet av erik potter123: Skrivet av MissLollo: hur gammal är du? Skrivet av erik potter123: Skrivet av MissLollo: Fast jag har ju varit medlem ett tag x) jag en månad har du ju varit väldigt aktiv! Själv gjorde jag den här användaren i juli en hade en annan innan jag är inne på mobilen direkt efter skolaan och det första jag gör är att göra läxor framför datan elva hurså själv då? jag har fått 20 inlägg sen vi började citera
1 dec, 2012 18:20 |
|
Solkatten
Elev |
Det ska bli kul att se om spökena kommer försöka skrämma den här familjen också! X"D
(AVSLÖJA INTE!) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2012 18:21 |
|
erik potter123
Elev |
jag kolade bara oj vad jag är aktiv
Spoiler:
Tryck här för att visa! 1 dec, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på Taylor Swift. I köket. Från en dator. Medan jag är inne på mugglis. På en iPad. Aj äm såw kol, ajj nåw
1 dec, 2012 18:22 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jag borde kolla gur många inlägg jag har.. Inte för att jag direkt bryr mig, men det kan vara kul att veta
1 dec, 2012 18:22 |
|
erik potter123
Elev |
var är julkalendern
Spoiler:
Tryck här för att visa! 1 dec, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av erik potter123: var är julkalendern Klicka på adventsljusen eller startknappen så hittar du den 1 dec, 2012 18:27 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av erik potter123: var är julkalendern Klicka på adventsljusen eller startknappen så hittar du den tack Spoiler:
Tryck här för att visa! 1 dec, 2012 18:28 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dream: Jag älskar vintern, verkligen. Men det är dock inte så kul när det är -7 ute (och lägre), man kan inte njuta om det är för kallt :c Jag har inte sett julkalendern ännu, visst är det 18.00 den börjar? :'D Bara 7-? Vi brukar ha 20-30 vajre dag hema hos oss... 7- är jättevarmt typ... Inte så bara för mig, haha ;'
1 dec, 2012 18:32 |
|
erik potter123
Elev |
vad gör värden själv så kollar jag ut
Spoiler:
Tryck här för att visa! 1 dec, 2012 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen