@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bara för att jag inte hade något bättre att göra så mätte jag en ögonfrans som hade lossnat XD
den var 1,2cm lång.. 1 dec, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
Fick en stor balja med vatten och potatis i av pappa som jag skulle ställa på diskbänken.
Pappa: Går försiktigt och skvimpa inte! Jag: Jag är försiktigt. *Går inte i en skåpdörr och skimpar ut vatten på sig själv* 1 dec, 2012 16:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-13 kl. 13:13
|
|
Kaiia
Elev |
1 dec, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dream: Jag älskar vintern, verkligen. Men det är dock inte så kul när det är -7 ute (och lägre), man kan inte njuta om det är för kallt :c Jag har inte sett julkalendern ännu, visst är det 18.00 den börjar? :'D Bara 7-? Vi brukar ha 20-30 vajre dag hema hos oss... 7- är jättevarmt typ... 1 dec, 2012 17:14 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har en ljusslinga i mitt rum, Feeling like a true hipster.
1 dec, 2012 17:21 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har en kladdkaka i ugnen mmmm.
without something there is no nothing 1 dec, 2012 17:22 |
|
Almson
Elev |
1 dec, 2012 17:24 |
|
Kaiia
Elev |
1 dec, 2012 17:25 |
|
Ginny00
Elev |
Jag ska baka pepparkakor snart
1 dec, 2012 17:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 dec, 2012 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen