@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
1 dec, 2012 15:52 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Katla: Skrivet av M4L13: jag sitter och gruvar mig hur jag ska ta mig till grythyttan, hur jag ska slå in Katlas present men det kanske inte blir något ju för Denise kan inte säger Alice I FRIGGIN NO ND THATS TOTALLY SHITTY OCH OM DET INTE BLIR NÅT KOMMER JAG GRÅTA FOREVER OCH VA ASARG OCH SHIT FÖR FAN VAD JAG HAR SETT FRAM EMOT DETTA USCH FY HELSIKE BANANPAJ Q___Q det är ok malie vi skiter i denise det är partay ändå ♏︎ 1 dec, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag som märkt att det nästan bara är nykomlingar som blir anklagade för spam?? :o
1 dec, 2012 16:06 |
|
Afturelding
Elev |
1 dec, 2012 16:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som märkt att det nästan bara är nykomlingar som blir anklagade för spam?? :o Jag vet... xD Måste städa rummet. >.< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2012 16:14 |
|
Dream
Elev |
Jag älskar vintern, verkligen. Men det är dock inte så kul när det är -7 ute (och lägre), man kan inte njuta om det är för kallt :c
Jag har inte sett julkalendern ännu, visst är det 18.00 den börjar? :'D
1 dec, 2012 16:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dream: Jag älskar vintern, verkligen. Men det är dock inte så kul när det är -7 ute (och lägre), man kan inte njuta om det är för kallt :c Jag har inte sett julkalendern ännu, visst är det 18.00 den börjar? :'D Jag vet inte, men jag gissar att det är runt den tiden. Har inte heller sett den. Åh, längtar! :'D ♥ Men att se på denna kommer ju ungefär att vara som den första. Nästan samma saker tror jag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2012 16:19 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dream: Jag älskar vintern, verkligen. Men det är dock inte så kul när det är -7 ute (och lägre), man kan inte njuta om det är för kallt :c Jag har inte sett julkalendern ännu, visst är det 18.00 den börjar? :'D Jag vet inte, men jag gissar att det är runt den tiden. Har inte heller sett den. Åh, längtar! :'D ♥ Men att se på denna kommer ju ungefär att vara som den första. Nästan samma saker tror jag. Okej, thanks, har för mig det jag med :'D Jag har dock inte sett första Mysteriet På Greveholm än :3 Jag kommer alltså inte kunna jämföra dem, men jag klarar mig ändå haha =)
1 dec, 2012 16:23 |
|
nutella
Elev |
1 dec, 2012 16:31 |
|
M4L13
Elev |
1 dec, 2012 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen