@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vi ska grilla kött ikväll så pappa kommer få stå ut vid grillen. Brr.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2012 15:33 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LoonyMe: do it!!! det blir alltid så mysigt när man byter url som har med högtiden att göra ♥SKA JAG ÄNDRA MIN TUMBLR URL TILL SANTABUCKBEAK ÖVER JUL??? jag kan inte bestämma mig.. please help? (just nu är jag buckbeakisback) 1 dec, 2012 15:34 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag var helt ÖVERTYGAD att jag just såg ett troll här på sidan. Halloweenletandet lever fortfarande kvar...
without something there is no nothing 1 dec, 2012 15:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Li: Jag var helt ÖVERTYGAD att jag just såg ett troll här på sidan. Halloweenletandet lever fortfarande kvar... Någon som bara trollar med dig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2012 15:39 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Li: Jag var helt ÖVERTYGAD att jag just såg ett troll här på sidan. Halloweenletandet lever fortfarande kvar... Igår såg jag ett troll. Är ni säkra på att alla troll verkligen är borta.. Eller är jag helt efter i högtiderna..
1 dec, 2012 15:40 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet vilken tid ikväll som julkalendern går?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2012 15:42 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Li: Jag var helt ÖVERTYGAD att jag just såg ett troll här på sidan. Halloweenletandet lever fortfarande kvar... Jag drömde att jag fångade troll... Fast trollen var liksom hälften troll och hälften kinesisk eldboll o.o 1 dec, 2012 15:43 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av M4L13: jag sitter och gruvar mig hur jag ska ta mig till grythyttan, hur jag ska slå in Katlas present men det kanske inte blir något ju för Denise kan inte säger Alice I FRIGGIN NO ND THATS TOTALLY SHITTY OCH OM DET INTE BLIR NÅT KOMMER JAG GRÅTA FOREVER OCH VA ASARG OCH SHIT FÖR FAN VAD JAG HAR SETT FRAM EMOT DETTA USCH FY HELSIKE BANANPAJ Q___Q
1 dec, 2012 15:45 |
|
Solkatten
Elev |
Släktkalas imorgon...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Jag ska sätta svarta slingœr i mitt hår.
1 dec, 2012 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen