vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Måste sluta
22 dec, 2011 09:29 |
|
vevve_puff
Elev |
Har svårt att skriva kornfalkes
Nu gick det bara för det Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 22 dec, 2011 09:34 |
|
ninja
Elev |
22 dec, 2011 11:41 |
|
Borttagen
|
äter chips
22 dec, 2011 11:42 |
|
Borttagen
|
Laddar inför att åka till stan och handla julklapp till mor- och farföräldrar. xP
22 dec, 2011 12:16 |
|
Borttagen
|
Funderar på att ta frisk luft.
22 dec, 2011 12:49 |
|
Solkatten
Elev |
Äter en skinkmacka
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2011 13:26 |
|
Borttagen
|
Dricker te och har ont i huvudet. Hoppas på att huvudvärken går över snart, att tabletten skall verka.
22 dec, 2011 13:28 |
|
seamus
Elev |
22 dec, 2011 13:29 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Ska precis gå och julklappar, har inte gjort det ännu..
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 22 dec, 2011 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen