vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ ...som alltid ♥
EDIT: jag kanske ska göra hjärtat rosa istället.. Och därefter ändra tillbaka till vitt? Bara för att liksom. 21 dec, 2011 21:48 |
|
ginny_ginny
Elev |
21 dec, 2011 21:59 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på musik och chattar på MSN.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 dec, 2011 22:05 |
|
Hannie Lovegood
Elev |
Woho! Jag har Jullov!
21 dec, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
Har en trevlig konversation med MayoGryffindor om att vi är pungkulor ♥
21 dec, 2011 22:15 |
|
Minidjuret
Elev |
Skriker och gråter av glädje för att lejonkungen ska komma på bio C:
21 dec, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på Sum 41-busarna och busar runt lite.
21 dec, 2011 22:55 |
|
ginny_ginny
Elev |
21 dec, 2011 23:00 |
|
klara klavarné
Elev |
är trött och sitter vid datorn och väntar tills jag får öppna lucka 22 i julkalendern
<3 21 dec, 2011 23:16 |
|
J00KERN
Elev |
22 dec, 2011 05:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen