Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ShutUpMalfoy
Elev |
falskt.
Du tycker att Draco är åzmness? ohemdi. 22 feb, 2011 10:02 |
|
Sabina
Elev |
Sant
Du älskar ginny? ♥ 22 feb, 2011 11:43 |
|
Borttagen
|
.. måste nog säga falskt på den ^_^"
Du kallar Voldy för "mörkrets herre" ibland? 22 feb, 2011 20:16 |
|
Knizzlare
Elev |
22 feb, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
Falskt ^_^"
Du tycker att Draco and the malfoys låt "Potions Yesterday" är riktigt bra? 22 feb, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
Nja ... måste nog säga falskt
Du tycker mer om Fred än George? 24 feb, 2011 01:35 |
|
Kesan
Elev |
Sant! ♥
Du har läst alla Harry Potterböckerna på både svenska och engelska, samt minst en bok på ett annat språk? xD "Jag är inte Fred, jag är George! Hur i fridens namn, kvinna, kan du kalla dig själv mor? kan du inte se att jag är George?" 24 feb, 2011 19:47 |
|
Borttagen
|
Falskt
Men du under mig har gjort det? 25 feb, 2011 00:11 |
|
Borttagen
|
falskt ^_^"
du är fortfarande minderårig? (räknat som trollkarl/häxa) 25 feb, 2011 21:24 |
|
Borttagen
|
Sant!
Gillar fortfarande inte Snape trots att du läst sista boken? 25 feb, 2011 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen