the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Inte sen igår " sa Isac efter att ha funderat lite.
15 nov, 2015 20:37
|
|
Borttagen
|
"åh okej...jag undrar vart han tog vägen" sa Bucky till sig själv och gick iväg.
15 nov, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
" Vi kan ju fråga hans rumskompis jag menar fullmånen är ju snart " sa Isac och gick med Bucky.
15 nov, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
"ja det vore nog bäst" sa Bucky
15 nov, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
" vilket rum var det dom hade nu igen ? " frågade Isac och såg på Bucky.
15 nov, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
"nummer 3 tror jag" sa Bucky lite osäkert.
15 nov, 2015 20:41
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Isac och började leta efter rum tre.
15 nov, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
De kom till slut fram till rum 3 och Bucky valde att knacka på dörren.
15 nov, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
" Kom in eller stå kvar det väljer ni själva " sa Tobbias med självsäker röst. Han satt i sängen och läste en bok om monster han fått låna av Morgana efter nattens träning.
15 nov, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
Bucky öppnade dörren.
"um hej vet du var Dante är någonstans?" frågade Bucky
15 nov, 2015 20:50
|
Du får inte svara på den här tråden.