D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
2 nov, 2015 21:11 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar och ser Joes ansikte.
-Tack, ler jag. Jag sätter mig upp och kramar honom. Efter det kramar jag Willow. -Vad ska vi göra? säger jag och reser mig upp. 2 nov, 2015 21:24 |
|
Shadow of hope
Elev |
2 nov, 2015 21:28 |
|
Dalek-G
Elev |
Den kommer springande mot mig, jag är rädd. Jag drar upp min trollstav från fickan och skriker tydligt lamslå! Svartalfen flög iväg och landade på marken lite längre bort. Jag smög mig långsamt närmre och kollade, jag tror den svimmade. Jag fortsatt att gå genom det mörka skogen i hopp om att hitta en väg ut.
2 nov, 2015 21:41
Detta inlägg ändrades senast 2015-11- 2 kl. 22:05
|
|
Borttagen
|
Gör snart mall!
2 nov, 2015 21:53 |
|
Dalek-G
Elev |
Det enda jag ser är skogen med sitt slukande mörker. Jag vet inte vart jag är eller hur jag kommer ut, jag fortsätter att gå rakt in i mörkret och hoppas att det leder någon starns.
2 nov, 2015 22:12 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollar upp och ser att en skeppnad springer mot oss och kollar runt på de andra osäkert. "Ser ni också det där?" Frågade jag dem.
3 nov, 2015 19:16 |
|
Dalek-G
Elev |
Jag ser några personer i mörkret, jag saktar ner och jag drar min trollstav.
3 nov, 2015 19:49 |
|
Shadow of hope
Elev |
3 nov, 2015 19:54 |
|
HeddaLightowl
Elev |
Jag ser också skepnaden. "Visa dig!" skriker jag, samtidigt so jag tar ut staven ur skon. Jag blir nervös, det här kan bli farligt.
Hedda Lightowl 3 nov, 2015 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen