Hp roll med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hp roll med J_J
|
Borttagen
|
8 sep, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
Wilma suckar
-Ger upp
sa hon tyst och drack ltie av sin dricka
8 sep, 2015 21:37
|
|
Borttagen
|
( Förlåt men orkar inte rolla som drake just nu)
" Kan vi inte hm bygga en snögubbe?" Frågade Ari.
8 sep, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
jag e trött på eric dock xD där e mitt problem)
8 sep, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
( Hm vi kanske kan vila med att rolla lite.
8 sep, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
aa tror det men för jag känenr ERic e tråkgit just nu för jag e lite trött p årolla kille just nu xd
8 sep, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
8 sep, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
Sorry  Men kanske kan skriva i morgon xD
8 sep, 2015 21:48
|
|
Borttagen
|
Skolan.
Ari vaknade upp och log för sig själv. En ny dag med nya saker tänkte hon.
10 sep, 2015 22:17
|
|
Borttagen
|
ERic sov som en stock i sitt rum då han hade sovmorgon.
Wilam satt redna upe vd frukosten och läste oh åt på macnakn tyst
10 sep, 2015 22:18
|
Du får inte svara på den här tråden.