De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
" Jag hör de viska om mig i matsalen " sa Evelina
10 feb, 2014 00:40
|
|
Borttagen
|
10 feb, 2014 00:42
|
|
Borttagen
|
" De säger att det är mitt fel att de får sitta timmar i biblioteket att jag har ögon som en örn " sa Evelina och berättade allt hon hade hört
10 feb, 2014 00:45
|
|
Borttagen
|
Tod kramade om Evelina.
" Jag har alltid gillat dig, sa Tod
10 feb, 2014 00:48
|
|
Borttagen
|
Evelina blev röd i ansiktet hennes hjärta värmdes upp
10 feb, 2014 00:49
|
|
Borttagen
|
" Jag struntar i att du är skolpolis, Det spelar ingen roll. Om du hade varit en Rånare så hade jag ändå tyckt om dig, sa Tod
10 feb, 2014 00:52
|
|
Borttagen
|
" om jag hade varit en mördare då ? " frågade Evelina
10 feb, 2014 00:53
|
|
Borttagen
|
" Söta Evelina...Det spelar ingen roll vad du arbetar som. Jag tycker om dig lika mycket ändå, sa Tod
10 feb, 2014 00:59
|
|
Borttagen
|
Evelina kände tårarna brännas i ögonen hon kände sig så lycklig vid Tods närhet·
10 feb, 2014 01:14
|
|
Borttagen
|
Tod höll henne närmare sig. Hon var så mjuk.
10 feb, 2014 01:18
|
Du får inte svara på den här tråden.