(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon lyfte mig,med.
30 sep, 2013 07:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag bars iväg
(fashion7?!?!) jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 07:33 |
|
Borttagen
|
Jag somnade på riktigt
4 okt, 2013 16:28 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag försökte verka avslappnad
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 16:29 |
|
Borttagen
|
Jag bara in och lades på en bår av metall
4 okt, 2013 16:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Det gick inte så bra.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
Jag sov fortfarande när Erik bröt sig fri.
4 okt, 2013 16:32 |
|
Queen Boo
Elev |
Någon slog till personen som bar mig
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 16:33 |
|
Borttagen
|
Jag sov lugnt. Nu var även James fri.
4 okt, 2013 16:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hoppade ner på marken och sparkade den enda som stod upp. Jag försökte väcka Roxanne
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 16:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen