(prs) Mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs) Mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Hur länge har du varit här?? frågade Albin flickan
22 jun, 2013 21:20
|
|
Borttagen
|
hm 3 år sa Flickan & började att skratta igen
22 jun, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
Albin såg på Flickan med rädsla i blicken
22 jun, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
men varför så rädd ? sa flickan
22 jun, 2013 21:32
|
|
Borttagen
|
" För att du är läskig sa Albin
22 jun, 2013 21:33
|
|
Borttagen
|
flickan lunngnade ner sig lite gran
Så vad gör du här? sa Flickan
22 jun, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2013 21:37
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2013 21:52
|
|
Borttagen
|
" Nej sa Albin och såg på flickan
22 jun, 2013 21:53
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2013 21:54
|
Du får inte svara på den här tråden.