Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Därför att jag vill inte att våran tolk ska blir beroende av något sådant." svarar D'tan lite surt
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jun, 2013 18:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon suckar och vänder ryggen mot honom, brydde han bara om henne som tolk så kunde han lika gärna få stå där. "Blir? Jag är, eller var." mumlade hon till svar och försökte få andningen ordentlig. "Jag vet hur jag ska göra, har gått igenom det förr."
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jun, 2013 18:24 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Tror du att jag inte hatar att se dig så här?" frågar han och ser på henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jun, 2013 18:26 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag vet inte? Det är mycket man inte vet med dig." svarar hon ansträngt och hindrar en impuls att gå iväg. På ett sätt var drycken härlig, så länge man följde med den och följde med i det rus och i det beroende det innebar, men så fort man började motarbeta, började den förstöra för en, förstöra ens försvar för att ändå följa med den och bli beroende.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jun, 2013 18:35 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag vill inte det, så jag är här tills du mår bättre." säger D'Tan med sin vanliga stränga röst men hans ögon verkar ha en orolig glimt i dom.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jun, 2013 18:37 |
|
Vildvittra
Elev |
"Bara för jag är tolk och skeppet behöver mig?" frågar hon en aningen sarkastiskt men har fortfarande ryggen mot honom. Men hon började slappna av allt mer då hennes kropp började kämpa emot drycken.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jun, 2013 20:49 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Nej, för att jag har känslor för dig." säver han tillslut och det verkar ha varit jobbigt för honom att erkänna det.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jun, 2013 20:53 |
|
Vildvittra
Elev |
"Har du?" säger Kestra chockat och vänder sig om för att se på honom och drar sig sakta upp till sittande ställning.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jun, 2013 20:54 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan nickar och ser på henne. "Ja." svarar han ärligt och ser på henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jun, 2013 20:56 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra ler svagt och det är som hon glömt bort sina plågor, "Varför har du inte sagt något?" sa hon mjukt och tog hans hand.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jun, 2013 21:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen