Privat rollspel med TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel med TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ron
För att det finns inget som du behöver vara rädd för sa jag och 22 apr, 2013 15:22 |
|
TildeW
Elev |
22 apr, 2013 15:28 |
|
Borttagen
|
Ron
-Eh glöm det jag sa sa jag och såg på mannen jag tog fram min trollstav 22 apr, 2013 15:29 |
|
TildeW
Elev |
22 apr, 2013 15:30 |
|
Borttagen
|
Ron
- Anarsh sa jag och tvekade med min trollstav 22 apr, 2013 15:32 |
|
TildeW
Elev |
22 apr, 2013 15:33 |
|
Borttagen
|
Ron
Suck tänkte jag och la undan trollstaven för tillfället 22 apr, 2013 15:35 |
|
TildeW
Elev |
22 apr, 2013 15:38 |
|
Borttagen
|
Ron
jag tog fram den igen percy - Räteser tre mot en sa jag och kom ut från mitt kontor med trollstaven i hösta hugg 22 apr, 2013 15:40 |
|
TildeW
Elev |
22 apr, 2013 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen