ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja såklart!!!
19 jun, 2011 16:52 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag vet inte, jag tror inte det, men det beror väl på ifall EMELESEL har bokat biljetterna, eller nåt, jag vet inte!
![]()
19 jun, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
Okej undra bara men ska absolut inte gå!!!!!
19 jun, 2011 16:54 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Jag vet inte, jag tror inte det, men det beror väl på ifall EMELESEL har bokat biljetterna, eller nåt, jag vet inte! nej jag och EMELESEL tyckte att vi skulle vänta lite med att boka biljäterna eftersom vi måste vara säckra om alla kan som skulle hänga med på bion Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 jun, 2011 16:55 |
|
Knizzlare
Elev |
19 jun, 2011 16:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Har inte bokat än.
19 jun, 2011 17:00 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
HP-aren kommer du?
19 jun, 2011 17:11 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: HP-aren kommer du? Hon sa att hon inte skulle det... ♏︎ 19 jun, 2011 17:15 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
jag fösökte bara övertala henne... 19 jun, 2011 17:17 |
|
Pixie
Elev |
29 jun, 2011 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen