Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
12 jan, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Kurt är bäst. :'
12 jan, 2012 20:14 |
|
Adina
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Men jag orkar inte att Blaine ska få BÅDE storyline och screentime. :cccccccccccc Jag tycker att som det ser ut nu, så har Blaine ALLDELES för mycket screentime. Om han skaffar sig en egen bakgrundshistoria, skulle han bli en mycket bättre karaktär och mycket mer awesome och då har han gjort sig förtjänt av mer screentime Som sagt, när han castades var det bara meningen att han skulle fungera som plot device för Kurt, för att ge Kurt mer storyline... Men om Blaine ska fortsätta vara med så mycket som han är, så måste han skaffa en egen storyline!!!!!! Om den är bra, kan han ha så mycket screentime han vill :) 12 jan, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Gillar Tina men inte Mike :s Han är den där asiaten som dansar bra i mina ögon. Har inte fått chansen att verkligen tycka om honom men det kanske är för att han har ingen riktig storyline?
12 jan, 2012 21:38 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Han har fått mer storyline än Tina. Typ det med hans föräldrar...
Fast i och för sig, ALLA har fått mer storyline än Tina. <.<
13 jan, 2012 10:12 |
|
Borttagen
|
Fast det ger honom inte en riktig personlighet. :c
13 jan, 2012 14:55 |
|
Celebikai
Elev |
Blaine, Tina och Mercedes MÅSTE få ordentliga storylines for fucks sake.
Blaine borde vara nåt mer än bara kurts pojkvän. Och Tina måste vara nåt mer än bara mikes flickvän. och mercedes har varit med sen första avsnittet (R-E-S-P-E-C-T!!) och inte fått nån storyline. ![]()
13 jan, 2012 14:58 |
|
Ellinor
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Han har fått mer storyline än Tina. Typ det med hans föräldrar... Fast i och för sig, ALLA har fått mer storyline än Tina. <.< ÅH ÄLSKAR DIN SIGNATUR! ♥ "She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 13 jan, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
13 jan, 2012 21:29 |
|
EmahS
Elev |
16 jan, 2012 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen