Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Eller hur!! ^^
1 sep, 2012 13:13 |
|
M00NSTER
Elev |
Goda nyheter ! Jag mår mycket bättre nu ! Så jag kommer hålla i träffen i morgon som bestämt !
Glöm inte skicka uggla om du kommer !
1 sep, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
AH LÄNGTAR TILL TRÄFFENNN
1 sep, 2012 13:56 |
|
M00NSTER
Elev |
Info om morgon dagens träff :
Vi samlas kl 14:00 vid gamla stans tunnelbana station där finns det en staty med två vuxna och ett barn med banan mun där kommer jag stå med en Gryffindore halsduk ! Vi kommer sedan gå tillsammans till SF bokhandeln och sedan till "godisbaronen" ! Det kan komma lite lekar och sånt om vädret är bra ! Glöm inte uggla om du kommer ! Jag kommer ha ett litet upprop där jag ropar upp era mygglis namn ! Hoppas att några fler kommer för hittills är vi bara 6 st med mig !
1 sep, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
Längtarlängtarlängtarlängtar
1 sep, 2012 14:44 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Vart ligger statyn? Är det på plattformen? Eller precis vid uppgången? Jag är inte där så ofta! Info om morgon dagens träff : Vi samlas kl 14:00 vid gamla stans tunnelbana station där finns det en staty med två vuxna och ett barn med banan mun där kommer jag stå med en Gryffindore halsduk ! Vi kommer sedan gå tillsammans till SF bokhandeln och sedan till "godisbaronen" ! Det kan komma lite lekar och sånt om vädret är bra ! Glöm inte uggla om du kommer ! Jag kommer ha ett litet upprop där jag ropar upp era mygglis namn ! Hoppas att några fler kommer för hittills är vi bara 6 st med mig ! Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 1 sep, 2012 16:26 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
1 sep, 2012 17:59 |
|
JosefinFini
Elev |
1 sep, 2012 18:29 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
1 sep, 2012 19:06 |
|
potter_fan
Elev |
Hallå?! Är det någon som vet vart statyn i Gamla Stan ligger????
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 1 sep, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen