Maffian ala Harry Potter
Forum > Quidditchplanen > Maffian ala Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av AlexZz: ^ Nu ska du inte tro något sånt om mig. Jag hade ju trots allt vetat om du va ond eller god men inte om du va goond (Peeves) Hur hade du vetat de? Jag hade ju kunnat varit god eller Peeves! :3 För att jag var ond! I KNOWW ALL! D: How dare you question me!? Var ond förra gången! Vissa är lätta att lista ut! Men andra är inte så lätta... Dessutom var du ju Voldy! Han har liite för stort självförtroende! 14 maj, 2012 19:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-14 kl. 19:08
|
|
Cara Riddle
Elev |
14 maj, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Klart att jag är intresserad, vad TROR du om mig egentligen!?!?!?!
14 maj, 2012 19:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
14 maj, 2012 19:08 |
|
mican00
Elev |
14 maj, 2012 19:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
14 maj, 2012 19:08 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av AlexZz: ^ Nu ska du inte tro något sånt om mig. Jag hade ju trots allt vetat om du va ond eller god men inte om du va goond (Peeves) Hur hade du vetat de? Jag hade ju kunnat varit god eller Peeves! :3 För att jag var ond! I KNOWW ALL! D: How dare you question me!? Var ond förra gången! Vissa är lätta att lista ut! Men andra är inte så lätta... Dessutom var du ju Voldy! Han har liite för stort självförtroende! Ja, men då är man ju oftast inte ond en gång till HEHE! COURSE HE HAS! . .
14 maj, 2012 19:09 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av AlexZz: ^ Nu ska du inte tro något sånt om mig. Jag hade ju trots allt vetat om du va ond eller god men inte om du va goond (Peeves) Hur hade du vetat de? Jag hade ju kunnat varit god eller Peeves! :3 För att jag var ond! I KNOWW ALL! D: How dare you question me!? Var ond förra gången! Vissa är lätta att lista ut! Men andra är inte så lätta... Dessutom var du ju Voldy! Han har liite för stort självförtroende! Ja, men då är man ju oftast inte ond en gång till HEHE! COURSE HE HAS! Säg inte de... Haha! Ja du...Vad säger vi om våran näslöse egentligen! 14 maj, 2012 19:10 |
|
AlexZz
Elev |
14 maj, 2012 19:11 |
|
Victoire Weasly
Elev |
14 maj, 2012 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen