Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hope Potter
Elev |
Var glada nu för jag gör det här istället för en matteläxa som ska in imorgon xD
~ Remus Lupin ~ Jag kände en kall kår efter Kittys fortrollning och kunde inte längre styra min kropp, som jag såg på Jake och Kitty kunde de inte röra sig heller. Men ändå gick vi. Då kom räddaren i nöden, Jasper! Jag kände att något dåligt skulle hände men med kraftansträngningar kunde jag lågt väsa, ”Jazzzz.. Immmpro, vii blev immprooo...” Men han hörde mig, och det var allt som behövdes. ”Har ni blivit utsatta av imperio? Av vem?” Svarade han och tittade förbluffat på oss. ”Jaaaaa.. Immmprrro.. jääälp ossss nnuuu..” Sa jag argt och blängde på honom, svettdroppar trängde sig fram i mitt ansikte tack vare ansträngningen att ens tala, att sluta gå vill man inte ens tala om. ”Okej..” Sa Jaz oroligt och sa en tyst förtrollning. ”Nu då? Vem gjorde det? Varför?” ”Det var Kitty..” Mumlade Cassandra tyst och tittade oroligt på Jake, han såg ut att vilja kräkas. ”Vi tror att hon försöker släppa in dödsätare i slottet för att få hennes föräldrar att gilla henne.” Sa jag med en starkare stämma medan Cass sa åt Jake att sitta sig ner och inte oroa sig. ”Det kan hon inte göra.” Sa Jasper självsäkert och tittade oroligt på sin tvilling. ”Jo. Det kan hon.” Sa jag och krossade det lilla hopp vi alla hade. ”Då måste vi stoppa henne från att göra sitt livs största misstag!” Sa Jaz och tittade oroligt på sin tvilling. ”Men du får inte följa med.” ”Jo, det är Min flickvän vi pratar om och om man inte räknar Cassandra så känner jag henne bäst. Jag kommer med.” Sa han med så mycket mod att ingen skulle tvivla om han var en gryffindorare eller inte. ”Okej då. Men vi måste gå NU.” Sa jag innan Jaz han protestera. När vi kom fram fick vi lite av chock, det var runt fem dödsätare, Dolohov, Narcissa och Lucius Malfoy, Kittys föräldrar och en ovanligt liten dödsätare som egentliggen inte var en dödsätare alls, Kitty. De var ju bara fem! Tänkte de ta över skolan när de var SÅ få? Gud vilka idioter. ”Åh äntligen, så kom du.” Sa den elakaste, jobbigaste och hemskaste dödsätare någonsin, Dolohov. ”Vad menar du?” Frågade jag misstänksamt och gick några steg närmare dörren, Cass, Jake och Jazz följde långsamt efter. ”Kände för att bli av med den andra Remus Lupin innan jag gör mitt uppdrag.” Sa han och tog sakta upp sin trollstav ur den gröna manteln. ”Men det där är väl Scorpius Malfoys son?” Frågade Kittys mamma allvarligt. ”Nej, sluta prata strunt!” Svarade en arg Lucius Malfoy. ”Vad är det för planer du pratar om, Dolohov?” Svarade jag medan jag och tre personer bakom mig tog upp våra trollstavar. ”Nej.. Inget, bara det sista som Mörkrets härskare sa till mig och dem i den här församlingen, Bellatrix var också med men nu när hon är dör kan hennes vackra syster Narcissa vara med istället. Då hörde man någon som försökte kväva en snyftning, Narcissa verkade fortfarande ledsen för hennes storasysters öde. ”Vad sa han då Dolohov?” Frågade Cass snett till höger om mig och pekade med sin stav mot Dolohov. ”Nej, nej, inget du behöver veta.. Bara det att om han dog skulle jag ta över för att få bort de äckliga smuttskallarna ur världen.” Sa han och lät nästan hoppfull. ”Åh fy fan va du är äcklig!” Skrek jag och hoppade på honom, jag gjorde lika mycket skada utan min stav som med den. ”ÄHHHH! UNGARNA ÄR GALNA!” Hördes det från Dolohovs mun och ingen kunde undgå att höra Kittys fnitter bakom hennes mamma men hon tystnade snabbt när hennes mamma spände blicken i Kitty. Ingen vågade förhäxa mig för att de var rädda för att träffa sin ”mästare”, gud va fånigt! Därefter viste ingen vad som hände, de kunde ju inte bara stå där och se på så de andra dödsätarna hoppade på varsin unge, bara det att Jake duellerade två på en gång, Lucius Malfoy och hans fru Narcissa men då kom Kitty från ingenstans och började skicka förtrollningar på Narcissa vilket gjorde att hon var tvungen att sluta duellera Jake och börja med Kitty. Den här striden skulle fortsätta i evigheter om ingen satte stopp för något, och det måste bli jag.. Inte bara för att jag och Dolohov var de enda som inte fajtades med stavar utan för att de andra var för upptagna. Dolohov hade förlorat många kilo i Azkaban och nu var han ingen tuff match, jag knockade honom och ställde mig upp för att få stopp på den här himla matchen. Jag HATAR bråk. Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
3 jun, 2012 21:13 |
|
AlexZz
Elev |
3 jun, 2012 21:16 |
|
Miss Black
Elev |
Jättebra! Ska börja skriva i morrn!
Nej... Just det..! Jag har klassresa då... *glömde*. Får bli på tisdag, eller torsdag. Ska ha THG- lajv på onstag! Min bokblogg
3 jun, 2012 21:40 |
|
AlexZz
Elev |
3 jun, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
rsnthmuyrkiy7 majs bra
3 jun, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Bra!
Och Hope Potter, kan du säga hur man lägger upp på ff.net? Och sen skicka en länk till eran på ff.net? Plizz 3 jun, 2012 21:59 |
|
amanda1104
Elev |
SUPER
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 jun, 2012 21:59 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bra! Och Hope Potter, kan du säga hur man lägger upp på ff.net? Och sen skicka en länk till eran på ff.net? Plizz Men man måste vänta 24: timmar så jag berättar imorgon men nu måste jag sluta för jag måste göra matteläxan xD Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
3 jun, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
OK, seya
3 jun, 2012 22:29 |
|
Miss Black
Elev |
Tillbaka från Barnensö! (vår klassresa)
*äntligen...* Jag ska snart skriva, men det kanske inte blir så långt efter som jag måste döda några i mitt Mugglis Game också... Hope Potter, jag Ugglar en fråga till dig angående Remus. Om AlexZz också vill veta så skicka en tornuggla. Men om du gör det får du reda på något VÄLDIGT (typ) viktigt som kanske händer. Min bokblogg
5 jun, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen