ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att nu måste jag börja skriva! ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 20:17 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag inte har läst första Harry Potter boken, men ska börja snart. x)
ERKÄNN! 12 jan, 2011 21:03 |
|
Izza
Elev |
jag erkänner att jag inte har läst 5,6 o 7 xD
ERKÄNN! "I wear my shoes to bed. I sleep walk, you know." 12 jan, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag började lyssna på Harry and the Potters nyss x'
ERKÄNN! 12 jan, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag kallade moody tjockis innan idag
ERKÄNN!! 13 jan, 2011 17:17 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag var helt flummig idag i skolan, igen. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 jan, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soratanaka: Jag erkänner att jag var helt flummig idag i skolan, igen. ERKÄNN! Jag erkänner att det var jag med ERKÄNN!! 13 jan, 2011 18:21 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag misstolkade hela SO-lektionen om WWI och fick min lärare att skratta på grund av det. ERKÄNN
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 jan, 2011 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soratanaka: Jag erkänner att jag misstolkade hela SO-lektionen om WWI och fick min lärare att skratta på grund av det. ERKÄNN Jag erkänner att alla misstolkade vår so lärares plan paper när En läste högt sex tant när det stod sextant . ERKÄNN!! 13 jan, 2011 18:35 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag skrattade när min lärare förkortade Storbritannien till "Storbritt" och sedan skrev "Storbrittanien". ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 jan, 2011 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen