Harry Potter-survivors
Forum > Quidditchplanen > Harry Potter-survivors
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
+Dobby
-Norbert Vingfåle 5 Dobby 33 Myrtle 8 Norbert 14 Nää, ska du hindra mig från att mörda draken? 3 jan, 2012 21:55 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
3 jan, 2012 21:58 |
|
Vipratten
Elev |
+Norbert
- Vingfåle Vingfåle 5 Dobby 33 Myrtle 7 Norbert 15 Jupp. Jag gillar honom (egentligen inte, men jag gillar att rösta upp honom typ). Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
3 jan, 2012 21:59 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
+Dobby
-Norbert Vingfåle 5 Dobby 34 Myrtle 7 Norbert 14 Men åh, stackars vingfåle... 3 jan, 2012 22:05 |
|
Vipratten
Elev |
+ Norbert
- Vingfåle Vingfåle 4 Dobby 34 Myrtle 7 Norbert 15 Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
3 jan, 2012 22:09 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
+Dobby
-Norbert Vingfåle 4 Dobby 35 Myrtle 7 Norbert 14 Nää, varför mobbar du vingfåle? Han är ju fantastisk! (Men Dobby slår honom ändå alla dagar i veckan...) 3 jan, 2012 22:42 |
|
Vipratten
Elev |
+ Norbert
- Vingfåle Vingfåle 3 Dobby 35 Myrtle 7 Norbert 15 Jag mobbar inte Vingfåle! Jag gillar honom, men det svenska namnet gör mig ledsen.. Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
3 jan, 2012 22:47 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
+Vingfåle
-Norbert Vingfåle 4 Dobby 35 Myrtle 7 Norbert 14 Tatatara! Här kommer Vingfåles stora räddare i nöden! För vem bryr sig om hur han heter? Du ska inte få mobba ut min fina Vingfåle. "Han var i alla fall näst bäst." -Ron 3 jan, 2012 22:53 |
|
Vipratten
Elev |
+ Myrtle
- Vingfåle Vingfåle 3 Dobby 35 Myrtle 8 Norbert 14 Någon måste ut. Tyvärr. Men jag ger mig med draken, det är liksom att kämpa i motvind. Vingfåle står över den här kampen i alla fall. Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
3 jan, 2012 23:09 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
+Vingfåle
-Norbert Vingfåle 4 Dobby 35 Myrtle 8 Norbert 13 Vad skönt att du la av med Norbert. Jag fattar inte vad som fått dig att gilla honom? 3 jan, 2012 23:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen