När vaknade du i morse??
Forum > Off Topic > När vaknade du i morse??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
10 nåt..
5 nov, 2011 20:40 |
|
Borttagen
|
Halv nio. Men gick upp typ kvart över nio.
5 nov, 2011 20:44 |
|
Dini99
Elev |
11.00 I think....
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 nov, 2011 20:45 |
|
Loongbottom
Elev |
06:45!!!
Justin Bieber 4Ever 5 nov, 2011 21:03
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 9 kl. 16:26
|
|
aggsih
Elev |
Typ sex imorse? :c
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 9 nov, 2011 12:06 |
|
sandralovgood
Elev |
9 nov, 2011 15:13 |
|
Borttagen
|
jättetidigt....nu har ju skolan börjat...
9 nov, 2011 15:57 |
|
joel9324
Elev |
SKolan har ju börjat, så jag går upp 06:00 nu,, men om det är lov så går jag upp 08:30!
9 nov, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
05:45, bara för det är skola. Annars skulle jag ALDRIG gå upp så tidigt. :s
9 nov, 2011 17:31 |
|
Borttagen
|
06:45 :3
9 nov, 2011 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen