En och en halv månad kvar!!!
Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oskan
Elev |
Eller så kan du fixa till den när du fyller 17 istället! En trollstav är billigare än en ny cykel
"May the force be equal to mass times acceleration" 23 okt, 2010 16:59 |
|
dixan
Elev |
Sant, jag kan ta transfereringsprovet så går de snabbare med. Skulle du se premiären i 3D btw (HP)
24 okt, 2010 20:55 |
|
Oskan
Elev |
Nej, men jag måste även sen se den i 3D! Intresserad?
"May the force be equal to mass times acceleration" 25 okt, 2010 16:44 |
|
dixan
Elev |
det är jag väl... Eller vad menar du :O
28 okt, 2010 10:14 |
|
Oskan
Elev |
Tror att du förstår precis vad jag menar
"May the force be equal to mass times acceleration" 28 okt, 2010 15:20 |
|
APELSiiN
Elev |
31 okt, 2010 06:50 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2010 14:10 |
|
Borttagen
|
Troligvis lilla jag & parkinson123 & AGNES med stora bokstäver
1 nov, 2010 14:28 |
|
FunnyFanny
Elev |
Längtar tills dödsrelikerna!!!
Ravenclaw 2 nov, 2010 09:07 |
|
dixan
Elev |
åhh!!! Jag hade med velat gå på midnattsvisning... men de finns nog inge biljetter... jag har inte ens hört om de ska vara det här...
3 nov, 2010 12:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen