Harry Potter är Bi!
Forum > Harry Potter > Harry Potter är Bi!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså jag fattar inte syftet med den här tråden?!
Såklart att Harry tittar på Dumbledore med en sådan där blick, han är ju den största trollklarlen av dem alla! Han är väl inte den första som beundrar Dumbledores storhet, eller? Det ända som (skulle) kunna visa sig vara sant skulle vara att Dumbledore var kär i Harry (Dumbledore var ju Bi), men det är väl knappast troligt? Ursäkta om jag lät lite hård där, men det är för att jag inte riktigt förstår hur du tänker.... 8 nov, 2011 19:30 |
|
fredrika
Elev |
haha what the fuck dude?
follow me on instagram, @fredrikaanderson 8 nov, 2011 23:00 |
|
juliaweasly
Elev |
öööö.....
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
9 nov, 2011 08:53 |
|
MissBuckbeak
Elev |
Skrivet av unitbjork: jag har kommti fram till exakt samma sak!! Äntligen någon som förstår mig,, Skönt att man inte är ensam! Jag kommer inte till Azkaban, Azkaban kommer till mig! 9 nov, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
Jaaa, något kanske det kan bli.... Rowling avslöjade ju att Dumbledore var bisexuell. Han var tydligen kär i Grindewald när de var kompisar. Har kanske såg Harry med en brudklänning och han brevid i Erised-speglen...
Och Harry, han tyckte väl att Ginny var lik Dumbldore, det var därför han blev kär i henne.... Okejj, dethär var sååååå konstigt. Jag ska nog inte skriva mer nu. 9 nov, 2011 20:38 |
|
fredrika
Elev |
asså vad fan är de här för tråd eller? -.-
follow me on instagram, @fredrikaanderson 9 nov, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
9 nov, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
^
HAHAHAHAHA. Bills face ♥ 9 nov, 2011 22:05 |
|
Safrina
Elev |
9 nov, 2011 22:25 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2011 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen