Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cykel
Elev |
Jag har en rosa samsung galaxy s2, jag var SUPERtveksam i valet och kvalet. Ville egentligen inte ha en touchmobil, men sen så föll jag lite för den här och är superdupernöjd!
1 feb, 2012 19:14 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
jag har en Iphone 3gs jag brukar oftas smsa eller ringa från den, eller vara inne på mugglis♥
1 feb, 2012 19:18 |
|
Loongbottom
Elev |
Xperia X8 i vit
Justin Bieber 4Ever 1 feb, 2012 20:54 |
|
J-star Black
Elev |
1 feb, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Jag har en vit iphone 4s, jag använder den mest för att ringa. Smsar nästan aldrig för jag är inte sån människaaa! :'
1 feb, 2012 21:30 |
|
ebkati
Elev |
1 feb, 2012 21:38 |
|
whirlwinds
Elev |
iphone 4! typ smsar, spelar, lyssnar på musik, fotograferar (instagram ffs) och hänger på internet osv.
1 feb, 2012 21:39 |
|
Alice...
Elev |
1 feb, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Jag har en svart iPhone 4. ♥
Det jag är inne på mest är youtube, wordfeud, instagram och några spel. :3 1 feb, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
samsung galaxy mini. gör typ allt på den ^^
1 feb, 2012 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen