Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
Forum > Harry Potter > Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
17 nov, 2011 07:00 |
|
SzM
Elev |
17 nov, 2011 07:06 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Cho chang är en ganska jobbig och tråkig karaktär
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 17 nov, 2011 08:46 |
|
Mr_Ollivander
Elev |
jag vet inte riktigt vad jag tycker om henne. elr jag tycker inte om henne, men av många anledningar, bla att hon är så fågt löjlig
fuck the cistem 17 nov, 2011 13:53 |
|
Ginnny
Elev |
Jaa det bror ju på... Bästa vän tror ja.
17 nov, 2011 14:04 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jag gillar bara inte Cho, that's it. Hon verkar vara en mänsklig vattenslang, som Harry sade. Grinar hela tiden, jag tycker också hon oftast brukar vara sur över någonting så jag skulle lätt tagit Harrys parti.
Glömde säga att hon är extremt tråkig. jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 17 nov, 2011 15:47 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Haha, fast majoriteten av alla människor skulle också gråta om de gick igenom vad Cho gjorde i och efter fjärde boken
18 nov, 2011 18:49 |
|
joel9324
Elev |
18 nov, 2011 21:21 |
|
LouGreen
Elev |
ja tror som Hermione, att hon hade så mycket känslor och var så pressad då. Inte för att jag gillar henne särskilt mycket själv
18 nov, 2011 22:20 |
|
scarhead
Lärare |
vet inte riktigt vad jag tycker om Cho, eftersom jag tycker att hon har rätt att gråta och vara känslosam och ha förlorat sin älskade, samtidigt man får känslor över en annan. men hon är liksom inte min typ av karaktär. men jag kan inte riktigt förklara varför jag inte gillar henne.
19 nov, 2011 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen