5 saker ingen vet om dig
Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dumble
Elev |
Skrivet av Queen Boo: sluta bara umgås med henne då. hatar falska människor värsta som finns..Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA .... 1. jag vill ha gröna slingor i håret 2. Jag tycker nästan inte om min bästis 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. jag vill faktist inte göra henne ledsen!!! 23 maj, 2012 21:18 |
|
cannedcorn
Elev |
- Jag har ett stressbeteende.
- Jag börjar nästan alltid gråta innan jag ska sova. - Jag får ganska lätt känslor för killar, men jag har aldrig varit kär. - Jag röker dagligen. - Jag är beroende av cola light. (det är i för sig många som vet, men jaja)
23 maj, 2012 21:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-28 kl. 20:56
|
|
Jennyferh
Elev |
dumble Det finns väl ingen anledning att vara otrevlig? :p
Hmm. Har inget som verkligen ingen vet om mig. Men kanske som få vet om mig.. 1. Tycker mycket om att sjunga. Fast sjunger bara när ingen hör 8D Ibland tycker jag att det låter bra tom. Fast oftast inte :p 2. Jag för dagbok. Inte så många som vet det tror jag. Tycker det är skönt att skriva av mig ibland. Framför allt om jag har mycket att tänka på. Inte varje dag dock. Men någon dag i veckan iaf. 3. Jag gör nya spellistor flera gånger i veckan. De kan heta allt emellan månaderna (maj, juni osv) till tacos, städning, köra bil, happy, träning osv osv. Jag gör spellistor för ALLT. Haha. Rensar spellistor gör jag ofta också. Säger väl sig självt kanske XD 4. Stör mig otroligt lätt på grejer. Om folk har en vana att göra något. Typ knäppa med pennan, bita på naglarna, trumma i bordet osv. och gör det ofta kan jag börja störa mig på det. Brukar dock oftast inte visa det. Det är väl mina syskon jag brukar säga till ibland :p 5. Brukar väldigt sällan svära. Det är nog till den grad att folk skulle reagera om jag faktiskt gjorde det. Men när jag spelar tv-spel själv slinker ett och annat fult ord ut ;p
"Overhead, morning skies all for you"
23 maj, 2012 21:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: sluta bara umgås med henne då. hatar falska människor värsta som finns.. Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA .... 1. jag vill ha gröna slingor i håret 2. Jag tycker nästan inte om min bästis 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. jag vill faktist inte göra henne ledsen!!! Men hon blir bara ARG om jag inte är med henne!!!!! jag är jättecoolig älska mig plz 23 maj, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: sluta bara umgås med henne då. hatar falska människor värsta som finns.. Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA .... 1. jag vill ha gröna slingor i håret 2. Jag tycker nästan inte om min bästis 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. jag vill faktist inte göra henne ledsen!!! Men hon blir bara ARG om jag inte är med henne!!!!! dumble: Du behöver väl inte vara så grov i språket. Det är rätt taskigt att ge sig på människor över Internet också. Ska du tvunget säga något är det väl bättre att göra det över ett meddelande och i en bra ton? Ursäkta för att jag lade mig i, men tyckte att det var lite över styr. 23 maj, 2012 21:49 |
|
Queen Boo
Elev |
eeeh va?
har jag gett mig på non jag är jättecoolig älska mig plz 23 maj, 2012 21:51 |
|
onlyoliviaa
Elev |
1. Jag tycker det är sjukt läskigt att drömma.
2. Jag lider av panikångest 3. Jag vill gifta mig med Jack Sparrow/Johnny Depp 4. När någon säger åt mig att städa mina lådor gör jag det översta lagret fint så att det ser bra ut och lämnar resten stökigt. 5. Jag känner mig otroligt ensam på kvällen.
23 maj, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Ok nu kommer lite randomfakta om lilla mig
1. Jag är uppväxt i en förort och har gått i skolan med nästan bara invandrare. Detta har resulterat i att de flesta i min vänskapskrets kommer från ett annat land vilket jag bara ser som något roligt och trevligt. 2. Jag var sjukligt rädd för morran i muumindalen när jag var liten. Varför vet jag inte idag faktiskt men det är bara så det var. Jag vågade tillslut inte ens se mumintrollen på grund utav detta fantastiska fenomen. Idag är det dock inte så. 3. Jag är barnsligt förtjust i Ahlgrens bilar. Jag kan äta hur mycket som helst och sitter faktiskt och äter dem nu men det måste vara originalen isåfall. Annars går de faktiskt inte ned alls. Syrliga är de värsta och sen kommer däcken xD 4. Jag har studera teater och film på kulturama och jag är också lajvare och var med och grundade en lajvargrupp som dessvärre inte längre är kvar idag eftersom och inte hade ekonomin för det hela men det var en rolig tid i livet faktiskt. 5. Sist men inte minst. Jag är barnsligt kär i Richard Wolf och hans röst som Scar i Lejonkungen. Det är dessutom min favoritkaraktär och jag jobbade på Dramaten- restaurangerna för ett år sedan och då fick jag äran att servera honom. 23 maj, 2012 22:08 |
|
LoonyMe
Elev |
- Jag sjunger ofta för mig själv när ingen hör.
- Är ofta blyg. - Tvingas umgås med personer som jag egentligen inte tycker om varje dag. - Börjar lätt gråta. - En gång i tiden lovade jag mig själv att aldrig läsa Harry Potter.
23 maj, 2012 22:15 |
|
J00KERN
Elev |
1. Jag har varit laktosintolerant.
2. Jag är super känslig, kan bli tårögd eller gråta för något litet ehhe. 3. Jag är beroende av glass 4. Jag gillar någon väldigt mycket atm 5. Jag kan rulla på magen ![]()
23 maj, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen