Jag tyckte jag såg ------ idag!
Forum > Off Topic > Jag tyckte jag såg ------ idag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Grace: Jag har inte sett dig när jag cyklat, nej. Vilken busshållplats & vilken dag?
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 okt, 2011 22:52 |
|
accioron
Elev |
Tyckte att jag såg Li idag, vilket kanske inte skulle vara så konstigt då vi bor på samma ö.
8 okt, 2011 22:54 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hade en dröm att några på mugglis fick reda på min address och kom hem till mig. Min mamma var missnöjd med er... expelliarmus gjorde en kiwi pyramid men GinnyOlivia nuddade till pyramiden och allt rasade. expelliarmus förlorade förståndet och gick omkring i hela Viksjö (tha place I live) med en yxa och ett leende på läpparna. Vi var tvungna att leta efter henne :s Åh yay! Fett kul :3 EDIT; jag har faktiskt också drömt om expelliarmus för inte så länge sen, HAHA. ![]()
8 okt, 2011 23:08 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Luna 1: Jag hade en mardröm då childhoodlight och expelliarmus ville döda mig för att jag trampade hundbajs.. Läskigt.. Haahahahaha alltså ♥ Skrivet av Borttagen: Jag har aldrig sett nån av er man kan vara säker på att jag såg childhoodlight i somras när jag var i Norrköping. Men jag drömmer ofta om Mugglis och människorna här. O__o Ibland flera människor och ibland en speciell människa :s Det kan du ha gjort hihihi
8 okt, 2011 23:13 |
|
Borttagen
|
^Fan vad kul :3
8 okt, 2011 23:16 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Det var creepy, idag på McDonald's tyckte jag
1) att jag såg Katla och Pixie - fast äldre, typ fjorton/femton. De var EXTREMT lika de verkliga Katla och Pixie, fast äldre och så bor de ju inte i Stockholm, så det kan inte ha varit de. Men det var läskigt likt! 2) att si_tonks satt vid bordet intill, fast hon var typ sju... Det var coolt ![]()
18 okt, 2011 20:50 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Shit.Vad.Coolt!!!! Tog du nån smygbild på Puff och Pixie iäldre version? 83 Ok, nä, tror jag nt att du gjorde och skulle jag nt heller gjort men aa..man kan ju alltid fråga och hoppas x3
För några dagar sen tyckte jag att jag såg trevors tvillingsyrra, hon såg exakt ut som trevor, bara att hon hade platinablont hår!! :o ![]()
18 okt, 2011 20:54 |
|
Luna 1
Elev |
Men jag tror inte det var han, han skulle itne ta upp cancer-sjuka barn och få mig att bryta ihop under en lektion.. ELLER? Jag är (Ändå) säker på att jag hade pandan som vikarie i fredags. HE'S STALKING ME! :O
Tumblr.
18 okt, 2011 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Är det inte någon som tror att de sett mig? Jag vill också ha en doppleganger!! Jag vill ha en doppleganger jag med! >:/ men jag tänker vara den badass versionen och inte någon elena chicken xD 18 okt, 2011 22:16 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag såg:
Tom Felton (alltså, skådespelaren xD) för någon vecka sedan, han hoppade på samma buss som jag! 8D Stranger vid hennes skola Supermegafoxyawesomehot Vid samma skola xD KossanBerta Varge dag xD Fluffi samma Shikes lite då och då Episkey När jag var på väg till idrotten för någon vecka sedan Haha, alltså inga kopior förutom Tom Felton c: 18 okt, 2011 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen