om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hippogriffen
Elev |
Vem jag skulle vilja, eller vem som passar in på min personlighet?
WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV] 20 okt, 2011 17:31 |
|
LilyLovegood
Elev |
Jag tror att det inte är så stor skillnad vilken av dem man väljer att svara på, om man vill kan man ju svara på båda.
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
20 okt, 2011 17:35 |
|
Borttagen
|
Jag skulle nog vara Ginny, eller Hermione...
20 okt, 2011 17:39 |
|
klarastar
Elev |
Taggis. Trampis. Månis. Slingris. MARODÖRER, YOU ARE MY LIFE. <3 20 okt, 2011 17:44 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja vara antingen Hermione eller Ginny.
20 okt, 2011 18:44 |
|
Severus10
Elev |
Ja jag är 100 procent god precis som Severus Snape.
20 okt, 2011 18:49 |
|
Klara_Grint
Elev |
Tror jag mest passar som Luna Lovegood!
![]() Mina kompisar tyckyer jag ser ut som henne♥ Im a Raweslypuff!!! 20 okt, 2011 19:13 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Alltså enligt personligheter, så är jag nog Ginny av dom större karaktärerna, men ändå inte så lik.
Utseènde är ganska svårt, mellanlång, ganska blek hud, brunnet, grön/blå ögon? Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 20 okt, 2011 19:15 |
|
felix felicis
Elev |
20 okt, 2011 19:19 |
|
Hermione Granger...
Elev |
Jag skulle vilja va Hermione eller Tonx
Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3 25 okt, 2011 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen