Mmmh... Marabou!
Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Men naaw ♥ Du är! 4 okt, 2011 18:54 |
|
Ladusvalan
Elev |
Min absoluta favorit måste vara apelsinkrokant!
4 okt, 2011 20:39 |
|
Celebikai
Elev |
4 okt, 2011 20:49 |
|
The Deathly Hallow
Elev |
Jag älskar älskar älskar Marabou sensation raspberry & youghurt... MUMS!
Jag tycker också att specialen som de hade typ förra/förrförra året som var sommarspecial med jordgubb i var hur god som helst! Jag ångrar att jag inte köpte på mig ett helt förråd.. Så god! But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 4 okt, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
Frukt och mandel xD
Jag vet att den är rätt så tråkig, men jag älskar den 4 okt, 2011 20:55 |
|
Luna 1
Elev |
![]() ![]() ![]() ![]() Det läskiga är att dem flest av dessa chokladen har folk sagt varit äckliga och man bara: "WHUT?! SERIÖÖÖÖSt?!" med sin lilla småroliga accent
Tumblr.
4 okt, 2011 20:55 |
|
Enchanted
Elev |
^
Den med vitchoklad är såååå god ♥ 4 okt, 2011 20:56 |
|
Celebikai
Elev |
4 okt, 2011 21:00 |
|
Luna 1
Elev |
I KNOW! Den bara klassar ut alla andra, jag kan inte äta den vanliga mjölkchokladen, KAN äta om det är typ nötter eller andra goda saker in den. Men bara mjölkchoklad? BAJS!
Tumblr.
4 okt, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
4 okt, 2011 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen