Frukostvanor
Forum > Off Topic > Frukostvanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
Jag åt en macka med pappas hembakade bröd (typ fullkorn), med bregott, ost och marmelad på, och till det ett glas juice imorse ♥
![]() ![]()
12 okt, 2011 22:35 |
|
tyri
Elev |
jag äter varje morgon en risifrutti eller en frukt i bilen, det är sååå äckligt med frukost, jag blir så¨torr i munnen när jag äter på morgonen...
13 okt, 2011 18:21 |
|
Enchanted
Elev |
Jag käkar nästan alltid frukost nuförtiden. Oftast blir det en mini-bauget med smör,ost och aromat
13 okt, 2011 18:27 |
|
expelliarmus
Elev |
13 okt, 2011 19:37 |
|
tiinaah
Elev |
Jag brukade äta frukost varje dag, vet hur viktigt det är. Brukade åtminstone ta en rostad macka eller nåt. Numer har jag ett nytt jobb och är en otroligt seg morgonmänniska så har börjat skippa frukost och börjar känna mig otroligt svimfärdig före lunch, så måste ta tag i detta.
13 okt, 2011 19:47 |
|
Mandy Diamond
Elev |
13 okt, 2011 19:53 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av tiinaah: Jag brukade äta frukost varje dag, vet hur viktigt det är. Brukade åtminstone ta en rostad macka eller nåt. Numer har jag ett nytt jobb och är en otroligt seg morgonmänniska så har börjat skippa frukost och börjar känna mig otroligt svimfärdig före lunch, så måste ta tag i detta. Låter som en bra idé tbh Dx ![]() ![]()
13 okt, 2011 20:43 |
|
cannedcorn
Elev |
Idag åt jag frukost! Duktig tjej!
Sen vet jag inte hur bra det är med pizza till frukost. Men det var frukost i alla fall!
13 okt, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
haha jag äter på morgonfritids
13 okt, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
Jag är dålig på att äta frukost. Brukar bara äta lite fil och flingor, ett äpple eller ingenting alls.
13 okt, 2011 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen