Skriva en bok om Mugglis
Forum > Off Topic > Skriva en bok om Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Jag kommer nog skicka in till kap 2 så fort jag har tillgång till datorn
9 nov, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
I can help you wwith something!
9 nov, 2011 22:57 |
|
Borttagen
|
jag har varit en av de tidigaste aktiva gryffindorarna så det kan jag hjälpa till med! Dessutom låter det spännande att vara reporter för elevhemmet!
9 nov, 2011 23:19 |
|
Borttagen
|
Jag återkommer
9 nov, 2011 23:34 |
|
cannedcorn
Elev |
Kan man skicka in ett bidrag när man vill, eller måste man typ ha "anmält sig" för att skriva bidrag?
Jag skriver gärna något i helgen!
10 nov, 2011 08:00 |
|
Elley
Elev |
16 nov, 2011 17:38 |
|
L
Elev |
Awesome idé ju OwO 8D
i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 16 nov, 2011 17:41 |
|
The Noble Lion
Elev |
16 nov, 2011 20:47 |
|
baramin
Elev |
Gillar att jag inte har märkt det här förut. Jag hjälper gärna till med vad jag kan, tycker om att skriva. Har inte varit medlem här farligt länge, men det kanske inte spelar någon roll.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 16 nov, 2011 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen