Skolfoto!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Jag beställer alltid, hur ful jag än blir xD Det är ju ett fint minne, det är jätteroligt att kolla i gamla skolkataloger/på gamla skolfoton och så är det ju också väldigt kul att se hur alla andra blev
![]()
29 sep, 2011 17:04 |
|
Cyachi
Elev |
Jag tog skolfoto idag! Blev inte nöjd, men det blir man ju aldrig ahah.
30 sep, 2011 19:10 |
|
Roretta
Elev |
Tycker ganska mycket om årets~
Speciellt skyddsänglarnas. SÅ SEXIG BLEV JAG ♥ Berits hand touched fried chicken. /proud 30 sep, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
Min porträttbild blev ganska dålig, men vafan x)
1 okt, 2011 09:26 |
|
Borttagen
|
Jag blev ganska nöjd
1 okt, 2011 09:36 |
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2011 09:56 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Pixie: Åh. Nej. Man fattar vad jag tänker : Jag vill inte sitta på de här obekväma stolarna! Skiit. Du blev säkert vacker även om man ser vad du tänker.
2 okt, 2011 10:03 |
|
mellanrum
Elev |
2 okt, 2011 10:04 |
|
Elley
Elev |
2 okt, 2011 10:37 |
|
Dementoren
Elev |
2 okt, 2011 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen