Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
Jag gillar henne mycket, hon är liksom snäll - inuti på något sett.
Ända stället jag inte gillar henne är i Dödrelikerna - när hon skriver mudblood 'på' Hermiones arm. Annars, i like her! ♥
21 dec, 2011 19:54 |
|
kakan42
Elev |
jag gillar hennes namn det är långt häxit x i det jag älskar det det är ju cooolt
21 dec, 2011 20:10 |
|
Freja
Elev |
Hon är cool
Everything is Dramione and nothing hurts. 21 dec, 2011 20:12 |
|
Lurad
Elev |
För att Helena Bonhem Carter är typ världens bästa skådespelare och hon ger superliiv till karaktääären♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 21 dec, 2011 20:36 |
|
Solkatten
Elev |
Hon är cool! Jag hatar henne samtidigt som jag gillar henne x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 dec, 2011 21:11 |
|
Matizze
Elev |
21 dec, 2011 21:53 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte om henne alls. Hon är spritt språngande galen :>
Fast självklart är Helena Bonham Carter en duktig skådespelerska. 22 dec, 2011 09:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lurad: För att Helena Bonhem Carter är typ världens bästa skådespelare och hon ger superliiv till karaktääären♥ Håller med. Jag gillar henne mer i filmerna än i böckerna ♥ 22 dec, 2011 09:22 |
|
L
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lurad: För att Helena Bonhem Carter är typ världens bästa skådespelare och hon ger superliiv till karaktääären♥ Håller med. Jag gillar henne mer i filmerna än i böckerna ♥ ^Word ~ i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 22 dec, 2011 12:05 |
|
Lills
Elev |
22 dec, 2011 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen