Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Jag och min kompis har sprungit runt i skogen på tips promenad och sjungit (skrikit) med i fredags låtar
30 sep, 2011 18:01 |
|
Danzi
Elev |
Idag har jag varit i skolan och sedan kikat runt i Liljeholms gallerian
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
30 sep, 2011 18:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
30 sep, 2011 18:14 |
|
Latmask
Elev |
Har gjort klart alla skoluppgifter för den här veckan!
30 sep, 2011 18:17 |
|
Salazar1
Elev |
vart i skolan, ätit superäclklig lunch, vart i ishallen och suttid vid datan
Slytherin Pride 30 sep, 2011 18:18 |
|
Borttagen
|
frågat ut och haft intervju med dom löjliga killarna som står vid Hollister.
-Hey guys, hows it going? / Hi! Wassuup? -Måste ni seriöst säga det där varje gång? -....ja -får ni mer betalt ju mer ni säger det? har ni en räknare på er eller vad? jag fattar inte meningen.. .... dom har vitt på sina näsor, jag bah: wtf?! 30 sep, 2011 18:31 |
|
linnvendela
Elev |
Idag har jag... Gått i skolan och haft det allmänt tråkigt;D
Jaha. 30 sep, 2011 18:32 |
|
Borttagen
|
Har varit på Gränby C och ätit Bertie Botts med underbaraste MonsterCookie! ♥
30 sep, 2011 19:11 |
|
Borttagen
|
Idag har jag varit med på Lilla Aktuellt med klassen i Kulturhuset och så såg jag när en fullis kastade en leksakspistol på några av mina kompisar efter skolan.
30 sep, 2011 19:13 |
|
Cyachi
Elev |
Idag har jag tagit skolfoto och varit i riksdagen.
30 sep, 2011 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen