Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
7 okt, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
^ Kommer du ha på dig din åzuma AVPM-mössa då?
7 okt, 2011 20:02 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Kommer du ha på dig din åzuma AVPM-mössa då? japp, det hade jag planerat xD elr ska jag ha min hufflepuff-halsduk...dem passar inte tillsammans ;D ![]()
7 okt, 2011 20:03 |
|
MonsterCookie
Elev |
MoonChiild Oh no, vad synd
fredde Det finns en meddelandefunktion, och man kan ju alltid låtsas att det är ugglor Miyuki Perfekt si_tonks Oooh, najs!! wolfstar deserved better. 7 okt, 2011 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: ^ Kommer du ha på dig din åzuma AVPM-mössa då? japp, det hade jag planerat xD elr ska jag ha min hufflepuff-halsduk...dem passar inte tillsammans ;D YAAAY! *Tumme upp* Själv har jag ju inga direkta Hp stuffs, förutom mitt Gryffindor halsband och min orm ring.. Fast.. jag är ju inte en Gryffindor, men halsbandet var fint endåh! 7 okt, 2011 20:16 |
|
si_tonks
Elev |
7 okt, 2011 20:17 |
|
MonsterCookie
Elev |
^Låter bra de ;D Ååh, vill också ha lite kläder :33 Men min Hogwartsuniform är nästan klar nu! Saknar bara knästrumpor o Slytherinslips, sen så!
wolfstar deserved better. 7 okt, 2011 20:19 |
|
si_tonks
Elev |
7 okt, 2011 20:20 |
|
MonsterCookie
Elev |
^ aa, tänkte det ^^
wolfstar deserved better. 7 okt, 2011 20:20 |
|
si_tonks
Elev |
7 okt, 2011 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen