Never gonna give you up!
Forum > Off Topic > Never gonna give you up!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: ^Några sidor bak. Och numera här: http://s852.photobucket.com/albums/ab85/Muppanda/?action=view¤t=Inspelning12011-09-0807-54.mp4 Idol nästa! Det är bra att du tycker det, ska fan satsa på det hörru. YAY! Sjung "fest på mugglis" på din audition Ska, typ värt att göra, bara för att. ![]() 9 sep, 2011 14:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elley: Haha mycket vackert, pandan x) Ni får gärna sjunga så mycket ni vill, bara jag slipper! Håller faktsikt med min syster om hennes uttryck "Ellen sjunger som en elefant som satt varm potatis i halsen" ♥ Sjung ändå, min sång kan skapa mer förödelse än atombomben i Hiroshima. Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: ^Några sidor bak. Och numera här: http://s852.photobucket.com/albums/ab85/Muppanda/?action=view¤t=Inspelning12011-09-0807-54.mp4 Idol nästa! Det är bra att du tycker det, ska fan satsa på det hörru. YAY! Sjung "fest på mugglis" på din audition Ska, typ värt att göra, bara för att. Yeah! 9 sep, 2011 14:50 |
|
mellanrum
Elev |
Haha ni är fett modiga! Själv skulle jag inte ens våga spela in en låt där jag sjunger. Säger ju det, skulle aldrig hamna i Gryffindor m_m'
9 sep, 2011 14:52 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elley: Haha mycket vackert, pandan x) Ni får gärna sjunga så mycket ni vill, bara jag slipper! Håller faktsikt med min syster om hennes uttryck "Ellen sjunger som en elefant som satt varm potatis i halsen" ♥ Sjung ändå, min sång kan skapa mer förödelse än atombomben i Hiroshima. Du, jag sjunger många gånger värre än du
http://nouw.com/ellenfelixson/
9 sep, 2011 14:57 |
|
Borttagen
|
Pluggar på friday så jag kan köra en acapella! ;D
9 sep, 2011 17:28 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Pluggar på friday så jag kan köra en acapella! ;D[/quote Ska du sjunga friday? 9 sep, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elley: Haha mycket vackert, pandan x) Ni får gärna sjunga så mycket ni vill, bara jag slipper! Håller faktsikt med min syster om hennes uttryck "Ellen sjunger som en elefant som satt varm potatis i halsen" ♥ Sjung ändå, min sång kan skapa mer förödelse än atombomben i Hiroshima. Du, jag sjunger många gånger värre än du Tror jag inte på. Skrivet av Borttagen: Pluggar på friday så jag kan köra en acapella! ;D Väntar spänt. 9 sep, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
Här kommer min FUCKING FAIL version av Friday...
Jag slarvar med orden, kan inte rappa och jag hade en publik framför mig oxå ;__; Jag fick inte filma mitt ansikte av mamma heller. http://tinypic.com/player.php?v=9a3deb&s=7 10 sep, 2011 13:28 |
|
Borttagen
|
^ Du sjunger ju så djävla mycket bättre än jag, det här gjorde mig glad jue.
10 sep, 2011 14:08 |
|
GinnyOlivia
Elev |
10 sep, 2011 14:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen