1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fdanielsson
Elev |
annawpotter: coolt!
1 sep, 2011 18:19 |
|
Saqura
Elev |
1 sep, 2011 18:29 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av MonsterCookie: OH MY GAWD DET ÄR FÖRSTA SEPTEMBER!!!! :33333 Gud vilket dåligt fan jag är, jag insåg det just!! Åååh! Glad Första September iaf, alla underbara Mugglisar! Glad Första September på dig med! Skrivet av GinnyOlivia: VET NI VAD VI GJORDE I SKOLAN IDAG??? Såg en film om J.K. Rowling och vad som är så bra med HP. Den var fett bra! :o Och vi nördar blev helt "YAAAY OMG 1 SEPTEMBER J.K.-FILM OOOHH" Åååh, fuuuubbb Nej men såååå trist var den väl inte? Trolldryckskonsten med Snape var väl bra? Hahhah, ja xD Fast vår öm.. jobbarkompis är störande ._.' ![]()
1 sep, 2011 18:31 |
|
Kately
Elev |
Klockan 11.40 idag, ungefär, så märkte jag att tåget skulle ha gått för 40 minuter sedan, det var en speciell känsla.. :3
1 sep, 2011 18:32 |
|
Alicia.
Elev |
Vilken underbar dag det här skulle va då
1 sep, 2011 19:11 |
|
Katla
Elev |
Jag är så AVUNDSJUK. AVISAVISAVIS är jag.
På alla som sitter i en kupé just nu och smaskar i sig chokladgrodor. AVUNDSJUKAVUNDSJUKAVUNDSJUK. ♏︎ 1 sep, 2011 19:13 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Katla: Jag är så AVUNDSJUK. AVISAVISAVIS är jag. På alla som sitter i en kupé just nu och smaskar i sig chokladgrodor. AVUNDSJUKAVUNDSJUKAVUNDSJUK. THISTHISTHIS Men vi kommer in snart, baby! Lovar ♥ ![]()
1 sep, 2011 19:14 |
|
Tonkss
Elev |
1 sep, 2011 19:27 |
|
Severus10
Elev |
Ingen här sitter på tåget till Hogwarts nu för howarts finns inte.
1 sep, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Sitter på tåget just nu, vi är framme om ca. en halvtimme så vi håller på att byta om nu
1 sep, 2011 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen