Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är 167 :o men jag är kort mot vad tre av mina bästa kompisar är...
Har jättesmala handleder, händer, vrister o.s.v. hela jag är i princip o_O men det kan bero på att jag är tvilling, och föddes 1½ månad för tidigt... 10 sep, 2011 15:58 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Födelsevikten har ingen betydelse för resten av livet! ;D Jag känner flera personer som är födda ca 3 månader för tidigt och dessa personer är inte smala! ;D
10 sep, 2011 19:43 |
|
Borttagen
|
jag vägde typ två kilo när jag föddes, och nu väger jag jävligt mycket mer än två kilo kan jag ju säga
10 sep, 2011 19:46 |
|
Jackie
Elev |
Jag är 1,40 och går i sjuan. Slå det om ni kan.
10 sep, 2011 22:08 |
|
sweetfia
Elev |
Jag är 13 år och är ca 1.58, är inte en av de kortaste i klassen...
10 sep, 2011 22:16 |
|
Fuss
Elev |
1.59 och kortaste tjejen i klassen woohoo .. >_<
18/03-2011 var den bästa dagen i mitt liv ♥
[b]23/03-2
18 sep, 2011 18:45 |
|
Borttagen
|
Jag är inte kortast i klassen (1,52 typ, är 12), men har endå fått komentarer som dvärg och liknande, och den himla skolsköterskan tycker dessutom att jag är undervikig. Blöööh! Det har väl inte hon med att göra!
18 sep, 2011 19:14 |
|
Youknoowme
Elev |
När jag föddes så var jag sjuk så därför har jag stannat att vara liten Går i 8.an och är 1.59. xD Fastän jag har klackskor så är jag inte längre än mina klasskompisar. ._. But I'm Proud!
![]()
18 sep, 2011 19:34 |
|
expelliarmus
Elev |
18 sep, 2011 19:46 |
|
aggsih
Elev |
1.63 och kommer inte växa något mer
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 19 sep, 2011 11:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen