Vad har du för mobil?
Forum > Off Topic > Vad har du för mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Xperia mini.
19 sep, 2011 17:27 |
|
James Black
Elev |
20 sep, 2011 17:08 |
|
Borttagen
|
ZTE Blade. Skärmen är så sprucken och resten av mobilen är så demolerad att jag inte ens förstår att den fungerar. Efter ett fall på 3-4 meter borde den inte fungera. x_x
20 sep, 2011 22:02 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
20 sep, 2011 22:06 |
|
Margaret
Elev |
20 sep, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
Jag har en Iphone 4 ♥
24 sep, 2011 21:57 |
|
Borttagen
|
LG touch skit... ( säg inte att jag har stavat touch fel för det vet jag redan
24 sep, 2011 21:58 |
|
lillamymin
Elev |
Nokia Modell Tegelsten. Nejmen seriöst, den är sisådär 5-6 år gammal, stor, klumpig och med stötdämpare. Pansar telefonen :O
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 24 sep, 2011 21:59 |
|
scraat
Elev |
Htc Sensation
24 sep, 2011 21:59 |
|
Knizzlare
Elev |
24 sep, 2011 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen