If the stars keep shining [Sv]
Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Jättebra!
Slytherin Pride 23 aug, 2011 19:42 |
|
Sky.
Elev |
Mera!
23 aug, 2011 19:46 |
|
Ginny02
Elev |
mer
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 23 aug, 2011 19:50 |
|
Tonks-nea1
Elev |
23 aug, 2011 19:52 |
|
lillalollo
Elev |
Ska jag skriva ett kapitel till idag?
"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 23 aug, 2011 19:54 |
|
Tonks-nea1
Elev |
23 aug, 2011 19:56 |
|
lillalollo
Elev |
Skriver ett till nu då.. Det blir nog bra.
"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 23 aug, 2011 19:57 |
|
Tonks-nea1
Elev |
23 aug, 2011 19:58 |
|
Salazar1
Elev |
Spamma inte! T ex. Prata ej med bara varranan inlägg mellan två personer och sen bara smileys räknas också som spamm tror jag!
Slytherin Pride 23 aug, 2011 20:05 |
|
lillalollo
Elev |
Kapitel 10 -
George Weasley Solen var på väg ner. Det syntes bara en strimma av dess ljus. Dimma låg tät över ängen som låg strax intill kyrkogården. Den var tjock, men om man tittade noga såg det nästan ut som om någon dansade där inne. Jag drog efter andan. Det var så vackert, ja nästan magiskt... Freds grav låg lika öde som vanligt. Jag satte mig bredvid den och drog upp knäna till hakan. "Fred... Jag är ledsen.. Verkligen. Jag borde inte ha gjort så där idag." Jag tystnade. Vad häll jag på med? Vinden började susa svagt. "Jag älskar dig!" Jag såg mig förskräckt omkring. Ingen levande själv syntes till. "Fred?" Min röst var osäker, men full av hopp. Precis som jag. Mina ögon var blanka när jag åter såg ner på graven. "Jag älskar dig också Fred. Du kommer aldrig att lämna mig.", viskade jag. "Aldrig!" Löven prasslade i vinden. Det lät precis som om de viskade upphetsat med varandra. Långsamt kom jag på fötter. Jag visste att jag var tvungen att bege mig hem. Men det var motigt att lämna min bror. "Jag kommer tillbaks!", försäkrade jag och stegade iväg. Den natten sov jag inte en blund. Jag låg på rygg och funderade. Funderade på om jorden aldrig blev trött på att snurra runt sin egen axel. Att den ville stanna och ta det lite lugnt... Om inte stjärnorna blev trötta på att lysa ibland, och bara ville slockna.. Till slut tog jag upp ett pergamentstycke och började skriva. Jag hade ingen aning om vad. Jag bara skrev... Fred, Jag saknar dig så mycket. De andra också, men utan dig är jag inget. Jag ville bara säga att jag älskar dig. Det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag sa det inte så ofta. Men jag tror att du förstod det ändå.. Affären går bra, även om jag inte kommer på några nya saker längre. Jag har träffat Angelina. Hon saknar dig också. Någon gång kommer vi träffas igen. Det vet jag. Det vet nog du också. Jag älskar dig. Din partner i brott George Wealsey. Jag såg på brevet jag skrivit. Det hade kommit direkt ur hjärtat. Det var skönt att ha fått lätta det lite. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 23 aug, 2011 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen