Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 8 9 10 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Elin@:
Pratar vi om oktober nu, eller november? O.O


Oktober tror jag...
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi347.photobucket.com%2Falbums%2Fp474%2FPink_Hurricane%2FGIFS%2FConfused.gif

28 sep, 2011 21:49

lillamymin
Elev

Avatar


Yes, oktober är det vi snackar om. november har vi redan fastställt till den 6.

Själv passar just helgen den 22-23 faktiskt bäst också. Jag vet inte, men om ingen protesterar kanske man ska börja tänka på om vi ska ha det då eller inte? För det är många som verkar kunna komma då ju fler desto roligare

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

28 sep, 2011 21:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Yes, oktober är det vi snackar om. november har vi redan fastställt till den 6.

Själv passar just helgen den 22-23 faktiskt bäst också. Jag vet inte, men om ingen protesterar kanske man ska börja tänka på om vi ska ha det då eller inte? För det är många som verkar kunna komma då ju fler desto roligare


Jag tycker att vi ska ha det då, jag vet inget jag ska göra... Utom tannadoktorn den 24:e.

28 sep, 2011 21:56

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Jag tror inte att 22-23 är något problem för mig, men Marry Potter ska till Mallorca då. Vet inte exakt när hon åker men... Det kanske funkar ändå, vi ska ju ha en som är ganska tätt efter, så missar man den ena går man på den andra. C:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

29 sep, 2011 22:59

Nendra
Elev

Avatar


Jag kan den 22-23. Bara så ni vet

There once was a boy named Harry...

1 okt, 2011 22:49

Stranger
Elev

Avatar


Den 22-23 passar bra för mig med. ^^
Men ska vi vara i Malmö då eller? :3

2 okt, 2011 11:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Stranger:
Den 22-23 passar bra för mig med. ^^
Men ska vi vara i Malmö då eller? :3


Ja.

2 okt, 2011 11:35

Stranger
Elev

Avatar


Awesome! ^^ Men vad ska vi göra då ? är det något speciellt planerat?

2 okt, 2011 11:45

axel
Elev

Avatar


inte jag i jäla fal

2 okt, 2011 12:00

BurningInTheSkies
Elev

Avatar


Låter jätte bra ^^ jag har ganska fullbokat schema i oktober Jag ska iväg vid höstlovet och innan vet jag inte..

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

2 okt, 2011 14:00

1 2 3 ... 8 9 10 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.