F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
28 sep, 2011 21:49 |
|
lillamymin
Elev |
Yes, oktober är det vi snackar om. november har vi redan fastställt till den 6.
Själv passar just helgen den 22-23 faktiskt bäst också. Jag vet inte, men om ingen protesterar kanske man ska börja tänka på om vi ska ha det då eller inte? För det är många som verkar kunna komma då ju fler desto roligare Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 28 sep, 2011 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Yes, oktober är det vi snackar om. november har vi redan fastställt till den 6. Själv passar just helgen den 22-23 faktiskt bäst också. Jag vet inte, men om ingen protesterar kanske man ska börja tänka på om vi ska ha det då eller inte? För det är många som verkar kunna komma då ju fler desto roligare Jag tycker att vi ska ha det då, jag vet inget jag ska göra... Utom tannadoktorn den 24:e. 28 sep, 2011 21:56 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag tror inte att 22-23 är något problem för mig, men Marry Potter ska till Mallorca då. Vet inte exakt när hon åker men... Det kanske funkar ändå, vi ska ju ha en som är ganska tätt efter, så missar man den ena går man på den andra. C:
29 sep, 2011 22:59 |
|
Nendra
Elev |
Jag kan den 22-23. Bara så ni vet
There once was a boy named Harry... 1 okt, 2011 22:49 |
|
Stranger
Elev |
Den 22-23 passar bra för mig med. ^^
Men ska vi vara i Malmö då eller? :3 2 okt, 2011 11:32 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2011 11:35 |
|
Stranger
Elev |
Awesome! ^^ Men vad ska vi göra då ? är det något speciellt planerat?
2 okt, 2011 11:45 |
|
axel
Elev |
inte jag i jäla fal
2 okt, 2011 12:00 |
|
BurningInTheSkies
Elev |
Låter jätte bra ^^ jag har ganska fullbokat schema i oktober
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 2 okt, 2011 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen